اجرا ۱۲ پروژه برقی در زابل

مدیر امور برق شهرستان زابل گفت: ۱۲ پروژه برقی برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان اجرا شد.

مدیر امور برق شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۱۲ پروژه برقی در زمینه‌های مختلف، چون اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق، پایداری خطوط، بهبود ولتاژ، کاهش خاموشی، بالا بردن ضریب اطمینان شبکه، توسعه شبکه شهری و روستایی و بهبود وضعیت روشنایی معابر سال گذشته در این حوزه مدیریتی انجام شد.

محمد گلی گفت: شرکت توزیع نیروی برق به منظور تامین برق مطمئن و پایدار اقدامات اساسی و زیربنایی مناسبی را در سطح حوزه مدیریت برق زابل شامل شهرستان‌های زابل، هامون و نیمروز به عمل آورده است.

او با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حوزه مدیریتی شرکت توزیع نیروی برق زابل گفت: نصب ۲۰ دستگاه پست هوایی، اصلاح و بهینه سازی ۶ کیلومتر شبکه برق بازار زابل و ۱۰ کیلومتر اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف در مناطق دیگر، نصب ۱۱۰ اصله پایه بتونی با هدف استحکام سازی، تعویض بیش از ۷۰۰ عدد مقره معیوب، تعمیر و راه اندازی بیش از سه هزار و ۳۸۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر، نصب ۳۶ سری خازن، تنظیم و تعادل بار و شاخه‌زنی از جمله طرح‌های اجرا شده در این حوزه است.

مدیر امور برق شهرستان زابل بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در سطح منطقه بوده است.

او با اشاره به برنامه‌های سال جاری این شرکت افزود: امسال نیز پروژه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف در دست اقدام است.

گلی به یک طرح جهادی که به منظور آمادگی برای گذر از پیک تابستان ۹۹ در حال اجراست اشاره کرد و گفت: متعادل سازی و ایجاد قابلیت مانور با هدف استمرار و پایداری خطوط برق و کاهش خاموشی با احداث بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، تعویض بیش از ۶ کیلومتر شبکه‌های فرسوده فشار متوسط و اصلاح بهینه سازی ۴۵ کیلومتر شبکه‌های فرسوده فشار ضعیف از جمله برنامه‌های در حال اجرا این شرکت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار