کسب رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه ای بنادر کشور

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار با عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیرات در سال ۹۸ حائز رتبه نخست در بین بنادر کشور گردید.

عباس آذرپیکان، با بیان عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیزات در سال ۹۸ در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بندر چابهار با اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های زیرساختی رتبه نخست را در عملکرد بودجه سرمایه‌ای در بین بنادر کشور کسب نمود.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام این که بیش از ۱۸ پروژه تعمیرات اساسی و خرید و نصب تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و زیرساخت‌های ارتباطی در سال ۹۸ به پایان رسیده است و برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی طبق برنامه دارند اظهار کرد: از این جمله اجرای پروژه ملی برقراری پوشش رادیویی کامل سواحل استان سیستان و بلوچستان در منطقه َA۱ دریایی است که با اجرای این پروژه اقدام موثری در حوزه خدمات ایمنی و امداد و نجات شناور‌ها صورت گرفت.

او در این زمینه افزود: پروژه‌های نصب و راه اندازی سامانه هوشمند کنترل دسترسی، جابجایی و بازسازی جرثقیل‌های سنگین ساحلی و محوطه ای، بازسازی و خرید دکل‌های مخابراتی، تکمیل زیر ساخت ارتباطی بین بنادر چابهار از دیگر پروژه‌هایی مورد اشاره است که در راستای بهبود مستمر و ارتقاء توان عملیاتی متناسب با توسعه روزافزون و افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار اجرا شده است.

خرید و نصب بویه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید قایق گشت زنی یگان حفاظت، تعمیرات زیرآبی شناور‌های دریایی، خرید تجهیزات مبارزه با آلودگی دریا، خرید تجهیزات آتش نشانی و خرید تجهیزات درمانگاهی و آزمایشگاهی از دیگر پروژه‌های مورد اشاره در بندر چابهار است.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ تخصص و هدفمندی مشاور در زمینه تجهیزات، ارتقاء و بهبود مستمر فرآیند‌های مرتبط با مدیریت نگهداری و تعمیرات و تلاش خستگی ناپذیر نیروی انسانی را از عوامل کسب این رتبه عنوان کرد و نسبت به تداوم آن اظهار امیدواری نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.