بهسازی بیش از ۱۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاه‌ای شهرستان نمین گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاه‌ای شهرستان نمین با بیان اینکه ایمن سازی محور‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از وظایف مهم راهداران این شهرستان است گفت: راهداران تلاشگر این شهرستان با استفاده از ۲۲۰ کیلومتر آسفالت سرد وگرم جاده‌های شهرستان نمین را لکه گیری کرده اند.

او در جهت ارتقای ایمنی راه خط کشی ۲۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در دوماهه گذشته یاد آور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران ۱۱۰ کامیون عملیات ریزش برداری و بیش از ۵ کیلومتر شانه سازی اانجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در جهت صیانت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۳۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

خیاوی تصریح کرد: در دو ماهه گذشته با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها ۵ مورد ساخت وساز غیر مجاز متوقف، ۱۵ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و با دستور قضایی ۱۶ مورد رفع آثار تجاوز به حریم انجام شده است.

او رنگ آمیزی صد مورد از تیر‌های روشنایی، جمع آوری و بازسازی ۱۶۵ عدد از تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۹ هزار عدد تابلو، پاکسازی ۱۱ کیلومتر زباله وحمل ۲۲۰ کامیون مصالح را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در دو ماه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین افزود: راهداری شهرستان نمین با استقرار اکیپ‌های زمستانی در راهدارخانه‌های حیران و مرکزی ۳ هزار و ۲۸۰ کیلومتر باند برفروبی انجام داده و با ۲۲۵ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی وروستایی در کمترین زمان ممکن بعد از بارش‌ها اقدام کرده اند.

خیاوی به فعالیت ۲۶ شرکت در حوزه حمل کالا ومسافر در این شهرستان اشاره کرد وگفت:راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر از راه ارتباطی را برعهده دارد که راهداران بصورت شبانه روزی در جهت صیانت از این سرمایه ملی در آماده باش و خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.