افزایش ظرفیت آی.سی.یو بیمارستان فارابی یا گلستان برای مقابله با کرونا

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش ظرفیت آی.سی.یو بیمارستان فارابی یا گلستان برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تورج شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه طی روزهای اخیر در کنار چند استان دیگر به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی و جدی نگرفتن بیماری توسط مردم در وضعیت هشدار قرار گرفت البته افزایش بیماریابی نیز در شناسایی افراد بیمار بسیار مؤثر بوده است.

او گفت : طی روزهای اخیر نیز رکورد بیماری کرونا در استان کرمانشاه شکسته شد به گونه‌ای که در بیمارستان فارابی با کمبود تخت مواجه شدیم.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر نیازمند تجهیز ۳۰ تخت و چند تخت آی سی یو در بیمارستان فارابی هستیم، هرچند اخیراً ۲۰ تخت برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به ظرفیت بیمارستانی گلستان اضافه شد.

شیرزادیان گفت: به دنبال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه و کمبود تخت بیمارستانی با رؤسای بیمارستان‌های دولتی، غیر دولتی و نیروهای مسلح به منظور استفاده احتمالی از ظرفیت‌های بیمارستانی آنها جلسه‌ای برگزار شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.