پزشک سپاهان: فقط تست کرونای نورافکن مثبت شده است

ربیعی گفت: نتایج تست‌های کرونای بازیکنان تیم فوتبال سپاهان نشان می‌دهد که فقط امید نورافکن به این بیماری مبتلا شده است.

عباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج تست‌های کرونای بازیکنان این تیم اظهار داشت: ما بعد از مثبت شدن  تست کرونای  یک بازیکن و عضو کادر فنی دوباره روز گذشته  از همه اعضای تیم تست گرفتیم که تست PCR  امید نورافکن در دومین مرحله مثبت شد و  او در  قرنطینه خانگی به سر می‌برد. البته تست مجدد عضو کادر فنی منفی شد و او مشکلی ندارد.  

ربیعی درباره اینکه گفته می‌شود تست پیام نیازمند و رضا میرزایی هم مثبت بوده است، گفت: این موضوع کذب محض است و نتایج تست‌های ارسالی نشان می‌دهد که فقط تست نورافکن مثبت شده  و مابقی تست‌های بازیکنان منفی است.   البته تست PCR یک بازیکن در مرحله اول مثبت شد که نام این بازیکن را بدون اجازه او و باشگاه نمی‌توانم رسانه‌ای کنم.

پزشک سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود تست ۴ عضو سپاهان مثبت شده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و در مرحله اول تست کرونای ۲ عضو مثبت بود که در تست مجدد فقط تست نورافکن مثبت شد که خودش این موضوع را رسانه‌ای کرد.  

تمرینات در صورت مثبت شدن تست ۵ بازیکن لغو می شود 

او درباره وضعیت تمرینات سپاهان گفت: طبق پروتکل بهداشتی در صورتی که تست کرونای بیش از ۵ عضو یک تیم مثبت شده باشد تمرینات آن تیم تعلیق می‌شود، اما اگر کمتر از این تعداد مبتلا به کرونا باشند تمرینات ادامه می‌یابد. به هر حال در مرحله اول تست ۲ عضو تیم ما مثبت بود که آن‌ها را از سایر نفرات جدا کرده و تمرینات تیم لغو شد. البته در مرحله دوم تست کرونای نورافکن  مثبت شد که او در قرنطینه خانگی قرار دارد و مابقی بازیکنان می‌توانند تمرین کنند.  

ربیعی درباره اینکه چه زمانی تست مجدد از اعضای تیم سپاهان گرفته می‌شود، گفت: به طور معمول باید ۵، ۶ روز دیگر تست مجدد از اعضای تیم به خصوص نورافکن بگیریم که مشخص شود این بازیکن بهبود یافته است یا همچنان ویروس در بدنش قرار دارد.

همه تیم های لیگ برتری نمی توانند به یک آزمایشگاه بروند  

پزشک سپاهان درباره اینکه همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست کرونا بگیرند، گفت: همه تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانند به یک آزمایشگاه بروند، اما فدراسیون پزشکی ورزشی  می‌تواند یک گیت  در اختیار همه باشگاه‌ها قرار بدهد تا یکسان سازی در آزمایش‌ها صورت بگیرد. ما نمی‌توانیم برای نمونه گیری به تهران مراجعه کنیم و این موضوع امکان پذیر نیست. ما تست‌های کرونا را در آزمایشگاه طرف قرارداد فولاد مبارکه اصفهان می‌گیریم و نتایج مورد تایید است.  

او در پایان درباره بازی‌های تدارکاتی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود بازی‌های تدارکاتی برگزار نمی‌شود.  


بیشتر بخوانید: تست کرونای ۲ عضو تیم فوتبال سپاهان مثبت شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خداوند چطوری آدمهای بی معرفت و خائن را ادب می کند
آخرین اخبار