سارقان اماکن خصوصی ساوجبلاغ، پشت میله‌های زندان

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارقان اماکن خصوصی با ۳۵ فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغ‌ها و ویلا‌های حوزه استحفاظی کلانتری کهریزک شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی محل اختفای سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ سارق حرفه‌ای را در محل‌های مختلف دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی اعتراف سارقان دستگیری شده تعداد ۳ نفر از مالخران سابقه دار نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز از محل دستگیری آنان کشف شد.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: در ادامه متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۳۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان گفت: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.