خرید و فروش نوبت‌دهی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت : بحث خرید و فروش نوبت‌دهی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه از طریق دادستانی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : بدلیل اینکه دو ماه تعطیلی داشتیم، این تعطیلی سبب شده خیلی‌کار‌ها در مرکز تعویض پلاک باقی بماند و از سوی دیگر مشکل اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی هم بوده که دادستانی در راستای تمدید اعتبار آن‌ها همکاری خوبی داشتند.

او گفت : گزارشاتی از ازدحام جمعیت در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه به ما واصل شده که افرادی شبانه برای نوبت در این مکان اتراق می‌کنند تا صبح کارشان انجام شود در این خصوص برای حل مشکل با عوامل راهنمایی و رانندگی نشستی در محل فرمانداری برگزار شد که مصوباتی نیز در بر داشت.

رنجبر افزایش تعداد مراکز تعویص پلاک را از جمله مصوبات این نشست دانست و گفت: پیشنهاد شده مرکز دیگری در جنوب غرب کرمانشاه ایجاد تا برخی از مشکلات حل شود، مصوبه آن به استانداری تقدیم شده منتظر جواب آن هستیم.

او با اشاره به افزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک کرمانشاه تا ساعت ۱۷، افزود: پیگیر هستیم که بخشی از کار‌های مرکز تعویض پلاک در دفاتر پیشخوان یا پلیس + ۱۰ انجام شود تا سرعت عمل بالا رود.

رنجبر ادامه داد: پیشنهاد شده بخشی از فرآیند‌ها از طریق ستاد مرکز اینترنتی شود تا از ا زدحام جمعیت در این مراکز کاسته شود.

فرماندار کرمانشاه از متقاضیان خواست شبانه برای دریافت نوبت مراجعه نکنند و گفت: مردم خیلی نگران نباشند نیازی به صف‌های شبانه نیست، همان صبح که مراجعه کنند کار آن‌ها انجام می‌شود.

او در خصوص خرید و فروش نوبت در پشت درب مرکز تعویض پلاک کرمانشاه، گفت: بحث خرید و فروش نوبت‌دهی، حتما از طریق دادستانی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود و بساط دلالان را جمع‌آوری خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار