درخشش در پویش هر کتابدار یک کتابخوان

سرپرست فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، از درخشش کتابداران استان در پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا ابراهیمیان سرپرست فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: کتابداران استان با مشارکت حداکثری در پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» در بین استان‌های کشور خوش درخشیدند.

او افزود: کتابداران کتابخانه‌های عمومی این استان با حضوری پر شور در پویش «هرکتابدار یک کتابخوان» توانستند رتبه دوم را در مجموع برگزیدگان ملی و استانی در بین استان‌های کشور به خود اختصاص دهند.

ابراهیمیان اضافه کرد: از نظر میزان مشارکت نیز این استان پس از استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه سوم استان‌های کشور قرار دارد و این حضور و مشارکت کتابداران نشان از تعهد و مسئولیت پذیری همکاران نسبت به رسالت فرهنگی خود یعنی توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

او ادامه داد: در مجموع از بین شرکت کنندگان کتابدار استان ۲۱ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که از بین ایشان زهره محمدی، کتابدار کتابخانه آیت الله نجفی دهکردی به عنوان برگزیده ملی و ۲۰ نفر دیگر از همکاران برگزیدگان استانی هستند که جوایزی به رسم یادبود تقدیم آنان خواهد شد.

گفتنی است: پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌ها و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب از سوی کتابداران، از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سطح ملی برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار