رسول پناه: اشکالات فنی قرارداد گل محمدی را مراجع نظارتی رسیدگی می‌کنند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اصل قرارداد یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس اشکالات فنی دارد که مراجع نظارتی رسیدگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه سرپرست پرسپولیس پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه امروز مصوباتی داشتیم و درباره پرداختی به بازیکنان داخلی و خارجی و بحث خصوصی سازی مسائلی مطرح شد و همچنین در مورد پرداخت برخی از دیون فوری تصمیماتی گرفته شد.

رسول‌پناه گفت: اصل قرارداد یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس اشکالات فنی دارد و  یکی از مسائل این است که صاحبان امضا در آن موقع که باید مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت  مدیره باشند، امضا نکرده‌اند، بنابراین شائبه وجود دارد و ما از مراجع نظارتی خواسته‌ایم تعیین تکلیف کنند.

او افزود: به هر حال  در این زمان ۱، ۲ ماهه دیون اکثر طلبکاران را که چه از لحاظ شکایت به محاکم قضایی و چه آن‌هایی که شکایت نکردند، قرار شده پرداخت کنیم. هنوز حساب دقیقی نشده، اما قرار است پرداخت شود. غرامتی که ما درخواست کردیم بر اساس قرارداد بوده، اما به هر حال تصمیم نهایی را فیفا  می‌گیرد که به صورت رای به ما اعلام می‌کند.  

رسول پناه: اشکالات فنی قرارداد گل محمدی را مراجع نظارتی رسیدگی می کنند

اختلاف بین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس کذب محض است 

رسول‌پناه ادامه داد: بشار رسن به زودی می‌آید و ما قرار است تا دو سوم قرارداد را به محض ورود به او پرداخت کنیم. به طور حتم او قصد ورود به ایران را دارد و اگر مشکلاتی از نظر سفر هوایی باشد به صورت زمینی می‌آید. همچنین اختلاف نظر در هیئت مدیره طبیعی است، اما بحث اختلاف بین خود اعضا کذب محض است.

او خاطرنشان کرد: در مورد بحث الحاقیه صاحبان امضا یکی از اعضای هیئت  مدیره به همراه سرپرست باشگاه است. این در اساسنامه وجود دارد و ما این کار را کردیم. در مصوبه هیئت مدیره همه اعضای ما  آن را امضا کردند.  

ما درباره چک‌های شهر خودرو از بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد چک‌های باشگاه شهر خودرو و رضایتنامه یحیی گل‌محمدی و اینکه آیا طلب او وصول شد، عنوان کرد: بله رضایتنامه گل‌محمدی وصول شد. در مورد بحث فرهاد حمیداوی و چک‌های شهر خودرو مشکلی وجود دارد که ما از بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم و تا تعیین تکلیف شود.

 او درباره  اینکه آیا قرار نیست اعضای جدیدی به پرسپولیس اضافه شود، گفت: این مسئله در حوزه مجمع است و ان شاالله در چند روز آتی تعیین تکلیف خواهد شد.

دستمزد اوساگونا را بعد از ورودش به  تهران  پرداخت می‌کنیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره گلایه‌های اوساگونا اظهار داشت: من با مدیر برنامه‌های او امروز صبح صحبت کردم، پیگیر کار او هستم، مشکلی که وجود دارد از نیجریه به ترکیه یا دوحه یا دبی پروازی وجود ندارد حتی ما به آن‌ها گفتیم خودتان بلیت تهیه کنید و ما اینجا پول بلیت را پرداخت می‌کنیم. قرار شد این کار را انجام دهد و وقتی به تهران آمد دستمزد او را سریعا پرداخت می‌کنیم.

رسول‌پناه درباره اینکه  آیا نامه‌ای را برای باشگاه شهر خودرو تنظیم کرده و به این باشگاه ارسال کرده است، عنوان کرد: نه ربطی به خود باشگاه ندارد، ما باید این کار را برای مراجع نظارتی انجام دهیم و با آن‌ها در ارتباط هستیم.

رسول پناه: اشکالات فنی قرارداد گل محمدی را مراجع نظارتی رسیدگی می کنند

تمدید قرارداد بازیکنان بعد از ۹ بازی باقی مانده انجام می‌شود 

او درباره تمدید قرارداد برخی بازیکنان این تیم گفت: بحث تمدید قرارداد‌ها در حوزه وظایف سرمربی و سرپرست تیم است. یحیی گل‌محمدی هم چند روز پیش اعلام کرد که پس از این ۹ بازی ان شالله تعیین تکلیف شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  اصلاح اساسنامه و اعتراض برخی مدیران باشگاه‌ها بیان کرد: ما هم خودمان در ارتباط با اصلاح اساسنامه مصر هستیم. نماینده حقوقی ما به عنوان نماینده باشگاه در فدراسیون است و نظر باشگاه را هم اعمال می‌کند.

باشگاه درباره کسر قرارداد بازیکنان تصمیم می‌گیرد 

رسول‌پناه درباره  اینکه چند درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و آیا ممکن است بازیکنان تیم با کسر قرارداد به خاطر لغو لیگ، مواجه شوند، اظهار داشت: در ارتباط  با این قضیه اول  باشگاه باید تصمیم‌گیری کند. اگر لیگ تمام شود ما تابع قوانین هستیم و هر چه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به ما بگویند همان را قبول می‌کنیم.  

بازی‌های لیگ برتر باید برگزار شود 

او درباره اینکه ۴ باشگاه خصوصی خواهان لغو لیگ هستند، گفت: نظرم را چندین بار اعلام کرده‌ام بازی‌ها باید برگزار شود. ما تابع قانون هستیم و بحث و سلامتی بازیکنان برای ما خیلی مهم است. باید بپذیریم که تابع قانون باشیم و هر چه سازمان لیگ بگوید باید آن را قبول کنیم.

رسول‌پناه درباره  اینکه آیا هزینه تست‌های کرونا، آنقدر زیاد است که به باشگاه‌ها فشار بیاورد، اظهار داشت: به نظرم این‌ها بهانه است. این‌ها برای سلامتی بازیکنان مهم است. هر باشگاهی سلامتی بازیکنان به نظرم برایش مهم باشد. چندین بازیکن از باشگاه‌های مختلف مبتلا هستند و اگر این آزمایش‌ها نبود و این الزامات سازمان لیگ را اعمال نمی‌کردیم همین را متوجه نمی‌شدیم؛ بنابراین باشگاه‌ها اگر بخواهند این عمل را انجام دهند، هیچ مشکلی ندارند و اگر بخواهند همراهی کنند هیچ مشکلی ندارد.


بیشتر بخوانید: گل محمدی: وضعیت استوکس مبهم است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یعنی چی.؟
آخرین اخبار