اتصال۱۵۰مدرسه روستایی استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: طرح هوشمندسازی مدارس روستایی با استفاده از فناوری ADSL اجرا و ۱۵۰ مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: این طرح با توجه به بند دو ماده شصت و هفت برنامه ششم مبنی بر توسعه زیرساخت‌های خدمات الکترونیکی در مناطق محروم و روستایی و همچنین تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش به‌منظور افزایش ضریب نفوذ اتصال اجرا شد.

او افزود: اتصال ۱۵۰ مدرسه روستایی استان گامی مهم در جهت کاهش شکاف دیجیتالی در مناطق محروم استان است.

حسن پور با بیان اینکه ارائه سرویس‌های مورد نیاز بقیه مدارس روستایی که قابلیت اتصال با فناوری ADSL را ندارند براساس برنامه زمان بندی شده و از طریق ظرفیت اپراتور‌های همراه انجام خواهد شد افزود: این طرح تا پایان مرداد ٩٩ ادامه خواهد داشت.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، برنامه هوشمندسازی مدارس را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها جهت تحقق دولت الکترونیک دانست و اظهار داشت: کاهش شکاف دیجیتالی و بهبود بستر‌های ارتباطی درمناطق کمتر توسعه یافته روستایی در اولویت برنامه‌های وزارتخانه و این اداره کل در استان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار