کشف ۳ باند قاچاق مواد مخدر در سمنان

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در سمنان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح‌های کنترلی و پیشگیرانه از مهم‌ترین سیاست‌های نیروی انتظامی در سال جاری برای مبارزه با مواد مخدر است، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری سه باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شده است.

او با اشاره به دستگیری ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان افزود: توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف ۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر بستر و زمینه‌ساز وقوع بسیاری از تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی است، تصریح کرد: توزیع و استعمال این ماده خانمان‌سوز در جامعه عامل عقب‌افتادگی و رکود کشور در تمام زمینه‌ها است.

میراحمدی گفت: برای ریشه‌کنی این معضل اجتماعی نیاز به همراهی و مشارکت آحاد مردم جامعه داریم و باید برنامه‌های فرهنگی نیروی انتظامی در این راستا هدف‌گذاری شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار