توقیف ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از توقیف ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تشدید اجرای طرح برخورد پلیس با وسایل نقلیه هنجارشکن در رشت گفت: در این طرح ۱۰۲ خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او افزود: در پی افزایش نارضایتی مردمی مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای جوان در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز با خودرو، طرح تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و ایجاد صدا‌های ناهنجار، از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است، اظهار کرد: در این طرح، پلیس ۱۰۲ خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم را در منطقه گلسار شهر رشت توقیف و روانه پارکینگ کرد.

سردار ملکی برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

او تصریح کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز وسایل نقلیه هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.