توزیع بسته‌های کمک معیشتی در صومعه سرا

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا از توزیع بسته‌های کمک معیشتی به دانش‌آموزان کم بضاعت به مناسبت ایام رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین بالو مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا در جلسه ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) گفت: به مناسبت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره)، بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

او با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) بزرگترین حادثه قرن حاضر را که همان انقلاب اسلامی است، رقم زد و ایران اسلامی امروز در سایه انقلاب اسلامی در جهان مقتدر و عزتمند است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا گفت: اگر می‌خواهیم نظام و انقلاب را بیمه و آن را از هرگونه آسیبی مصون نگه داریم باید مردم را با آرمان‌های امام راحل آشنا کنیم.

حسین بالو افزود: ایام ارتحال امام، بهترین زمان برای تبیین ابعاد مختلف سیره عملی و ترویج تفکرات ایشان به ویژه برای نسل جوان است.

او در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام رحلت امام خمینی (ره) گفت: هر چند شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری هرگونه تجمعات را ناممکن کرده است، اما می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت این ایام استفاده کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا افزود: یکی از برنامه‌ها در ایام رحلت امام (ره) توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند خواهد بود تا از این طریق بتوانیم بخشی از نیازمندی‌های این خانواده‌ها را تأمین کنیم.

حسین بالو در پایان تصریح کرد: پخش فراز‌هایی از وصیتنامه امام (ره)، برگزاری پویش دلنوشته به امام (ره) و تولید محتوا‌هایی با موضوع سیره اخلاقی و عملی امام (ره) در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش است.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.