با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا:

دریای خزر از ۱۵ خرداد به روی گردشگران باز است + فیلم

بر اساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح دریا از ۱۵ خردادماه در سواحل مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رجبی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: براساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور، طرح دریا از ۱۵ خردادماه در سواحل مازندران اجرایی می‌شود.

او افزود: دستورالعمل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای این طرح در اختیار فرمانداران ۱۵ شهر ساحلی مازندران گذاشته شد.

رجبی گفت: تا نیمه اول خردادماه در هر شهرستان حداقل یک طرح افتتاح خواهد شد و بقیه طرح‌ها نیز براساس این پروتکل تا پایان خرداد در دیگر شهرستان‌ها افتتاح خواهد شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: مقرر شد ناجیان غریق و کمیته‌های ۱۲ گانه استانداری اعم از فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و بازرسی براساس شرح وظایفی که وزارت کشور به استان ساحلی ابلاغ کرده است در اجرای هرچه بهتر طرح دریا اقدام کنند.


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: گردشگران تنها در نقاطی که طرح دریا در آن اجرا می‌شود شنا کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.
 
رجبی از مسافران و گردشگرانی که سواحل دریای خزر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند خواست: اصول بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت و به توصیه‌های نیرو‌های ناجیان غریق، هلال احمر و اجراییات استانداری که در سواحل استان مستقر هستند توجه کنند.
 


 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
درسته که مردم سفر می‌خوان ولی انصافاً به نظر من الان وقتش نیست
چون آمار روی 2000 است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بروید گناه کنید تا کرونای بعدی.