ادارات قم کرونا را جدی نمی گیرند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در برخی ادارات قم انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا گروسی،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری قم اظهار کرد: باید برنامه‌ها را به سمت حفظ سلامت همه اقشار مردم به‌ویژه کارمندان ببریم که دراین‌باره با حمایت استانداری و پشتیبانی انجام‌شده، اقلام مختلف را به همه ادارات ارسال کرده‌ایم.

او افزود: تأکید استاندار، حفظ پروتکل‌های بهداشتی در سیستم اداری در مواجهه با مردم است، با توجه به اینکه ساعت کار از ۷ و نیم تا ۱۴ و نیم است، باید ارزیابی وضعیت رعایت بهداشت بیش‌ازپیش موردتوجه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه به‌طور سرزده از چند اداره سرکشی شده و به‌طور غیر محسوس مراجعاتی داشته‌ایم، تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری از کروناویروس، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات قم، رصد می‌شود.


بیشتر بخوانید؛ روی خوش نشان دادن ادارات قم به کرونا ویروس


گروسی اضافه کرد: دراین‌باره از چندین اداره سرکشی شده و متوجه شده‌ایم تعدادی از این اداره‌ها توجهی به رعایت پروتکل‌ها ندارند، در این ارزیابی‌ها اگر نیاز باشد، دوربین‌ها تا چند ساعت چک می‌شود.

او با تأکید بر اینکه باید نسبت به افرادی که مشکلات زمینه‌ای داشته دقت لازم در حفظ سلامتی بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد، افزود: متأسفانه برخی از مدیران دراین‌باره سخت‌گیری‌هایی برای حضور این افراد دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تصریح کرد: دراین‌باره چند تماس از طرف بانوانی که فرزندان خردسال بیمار داشته و یا خودشان درگیر بیماری‌های زمینه‌ای بوده داشته‌ایم و تقاضا داریم مدیران این موارد را به‌طور ویژه‌ای ببینند.

او گفت: تأکید مدیران بر رعایت این نکات دارای اهمیت بیشتری است، در ستاد اقامه نماز نیز جلسه‌ای برگزار شد تا در مورد بازگشایی مساجد و نمازخانه‌ها، تصمیماتی اتخاذ شود، دراین‌باره توصیه‌های زیادی وجود دارد و مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار