معیشت قشر ضعیف اولویت مجلس یازدهم باشد

دبیر جامعه روحانیت شیراز طی نامه‌ای ضمن تبریک به محمدباقر قالیباف، گفت: انتظار است معیشت قشر مستضعف ایران اسلامی در اولویت مجلس یازدهم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز با ارسال نامه‌ای انتخاب محمد باقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف دام مجده
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

با صلـوات بر محمـد و آل محمـد (ص)، ابتدا از حضور مردم فهیم و بزرگ ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و رأی معنی دار این، ولی نعمتان انقلاب اسلامی به کاندیدا‌های ولایتمدار و انقلابی قدردانی و تشکر می‌نمائیم.

جامعه روحانیت شیراز انتخاب جنابعالی به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی که با رأی بالا و قاطع نمایندگان محترم که نشان از همدلی و اتحاد است رقم خورد و انشاءالله منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد را تبریک عرض می‌نماید.

با عنایت به شناختی که از جنابعالی و اکثریت نمایندگان محترم وجود دارد انتظار است همانگونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند معیشت قشر مستضعف ایران اسلامی در اولویت این دوره مجلس شورای اسلامی باشد و انشاءالله در سایه تعامل و هم افزایی قوا در مسیر توسعه پایدار در بخش‌های مختلف کشور شاهد بهبود معیشت مردم عزیز کشور و اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان این سرمایه‌های آینده باشیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار