بخشدار شهر شباب مطرح کرد؛

عبور از بحران کرونا با رعایت توصیه های بهداشتی

بخشدار شهر شباب گفت:با رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط شهروندان از بحران کرونا عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛تقدیر از زحمات و تلاش‌های فداکارانه پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهید شیرودی شهر شباب انجام شد.

به پاس خدمات ارزنده در عرصه سلامت، با حضور بخشدار شهر شباب و همراهی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر شباب و همچنین حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول و معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول در مرکز خدمات جامع سلامت شهید شیرودی شهر شباب، از زحمات و تلاش‌های فداکارانه کلیه پرسنل در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس " کووید – ۱۹ " با هدای گل و لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

کریمی پور بخشدار شهر شباب ضمن اشاره به اینکه این اقدامات کوچکترین گام برای جبران زحمات مدافعان سلامت است از تلاش کلیه زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا (کووید - ۱۹) تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه مجاهدت‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه و رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط شهروندان از بحران بیماری کرونا عبور خواهیم کرد.

صیدی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول نیز از تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان که در شرایط شیوع بیماری کووید-۱۹، در حوزه فعالیت خود در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس باهدف تأمین سلامت مردم خدمت‌رسانی کردند قدردانی کرد.

او در ادامه اظهار کرد: توفیق خدمت، نیکوترین و شایسته‌ترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به‌یقین در این راستا کسانی سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم، به‌ویژه تأمین سلامت همگانی، نهایت استفاده را ببرند و قطعاً کار برای رضای خداوند، بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.