آیت الله دری نجف آبادی ؛

استان مرکزی آماده برگزاری با شکوه مراسم۱۴ و ۱۵ خرداد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از آمادگی این استان برای برگزاری با شکوه مراسم۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان با گرامیداشت ایام سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی رحمت الله علیه گفت: استان مرکزی آماده برگزاری با شکوه مراسم۱۴ و ۱۵ خرداد است.

تاکید بر اراده و تلاش در  همه عرصه ها

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ضرورت رونق و جهش تولید افزود: کشور با همت و اراده و تلاش می‌تواند در عرصه‌های اقتصادی فرهنگی و علمی جهان خودنمایی کند.

او اضافه کرد: شرکت‌های توانمند در حوزه راهسازی و داروسازی در کشور وجود دارد که می‌توانند در بازار جهانی با سایر شرکت‌ها رقابت کنند و برای کشور ارزآوری داشته باشند.

  عملکرد  خوب استان مرکزی در مقابله با کرونا و کمک مومنانه

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با ابراز رضایت از عملکرد این استان در مقابله با کرونا و کمک مومنانه افزود: استان مرکزی رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید و توانست در ۳ مرحله این رزمایش حدود ۱۲۰ هزار بسته حمایتی را در بین نیازمندان توزیع کند.

او عملکرد استان در مقابله با کرونا را قابل قبول دانست و ادامه داد: گرچه هنوز این بیماری مهار نشده و باید در این زمینه مراقبت‌های بهداشتی و فاصله گیری اجتماعی صورت گیرد، اما استان مرکزی نسبت به سایر استان‌های دیگر کشور کارنامه امیدبخشی داشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ویروس کرونا اتحاد و همدلی در کشور ایجاد کرد و همه مردم و مسئولان پا به پای کادر درمان با ویروس کرونا مبارزه کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.