افزایش ظرفیت نقاهتگاه‌های هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت حدود ۳۰۰ تختی نقاهتگاه‌های هلال احمر استان برای نگهداری از بیماران کرونایی، گفت : اگر نیاز باشد ظرفیت نقاهتگاه‌ها را افزایش می‌دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه از اوایل شروع بیماری کرونا نقاهتگاه‌های هلال احمر در شهرستان‌های مختلف استان برپا شد، گفت : هم اکنون هشت نقاهتگاه با ظرفیت حدود ۳۰۰ تخت در شهرستان‌های مختلف استان دایر است.

او گفت : این نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌های هرسین، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور و ... برپا شده و محلی برای استراحت و اسکان بیماران کرونایی است و تجهیزات اولیه هم برای آن‌ها فراهم می‌باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر شهرستانی که فرمانداران درخواست کردند نقاهتگاه برپا شده، افزود: اگر نیاز باشد این آمادگی را داریم که تعداد نقاهتگاه‌ها یا تخت‌های آن را افزایش دهیم.

شفیعی درباره وضعیت استقبال مردم از نقاهتگاه‌ها گفت: معمولا استقبال چندانی برای نگهداری از بیماران کرونایی در نقاهتگاه‌ها نمی‌شود.

او ادامه داد: بیماران کرونایی معمولا به بیمارستان‌ها می‌روند که امکان درمانی بهتری در اختیار داشته باشند. بیماران سرپایی نیز معمولا ترجیح می‌دهند دوران بیماری خود را در خانه خود بگذرانند.

شفیعی گفت: با این وجود نقاهتگاه‌های هلال احمر در سراسر استان آماده پذیرش بیماران کرونا است و امکانات لازم برای استراحت آن‌ها کاملا فراهم شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار