۲۲ کشته و زخمی در جنایت جدید ائتلاف سعودی در الحدیده

در حملات متجاوزان سعودی به استان الحدیده در یمن، ۴ غیرنظامی به شهادت رسیدند و ۱۸ نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یک منبع امنیتی از کشته و زخمی شدن ۲۲ غیرنظامی در حملات مزدوران سعودی به استان الحدیده خبر داد.

این منبع گفت: نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به نقض توافقنامه آتش‌بس در الحدیده ادامه داده و منطقه «الزهور» در شهرستان «الحالی» را هدف آتش حملات توپخانه‌ای و مسلسل قرار دادند که به کشته و زخمی شدن مردم بیگناه این منطقه منجر شد.

در این حملات ۴ شهروند یمنی به شهادت رسیده و ۱۸ نفر زخمی شدند.

شبکه المسیره همچنین گزارش داد: ائتلاف سعودی ۲۲ حمله به استان مأرب و مشخصا شهرستان‌های صراوح، مجزر، غرب و شمال غرب این استان داشت.

این شبکه افزود: ائتلاف ۹ حمله هوایی نیز به استان صعده در مرز مشترک با عربستان داشت که سه حمله به شهرستان شدا در غرب، چهار حمله به شهرستان باقم در شمال، دو حمله به منطقه الفرع در شهرستان کتاف در شرق، منطقه طخیه در شهرستان مجز در شمال غربی صعده را شامل می‌شد.

استان حجه در شمال غرب یمن نیز شاهد حملات هوایی ائتلاف سعودی بود به طوری که چهار حمله به شهرستان حرض در شمال غرب حجه انجام گرفت.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گزارش داد ائتلاف متجاوز سعودی همچنان آتش‌بس ادعایی خود را در یمن نقض می‌کند؛ ائتلاف عربستان حملات خود را در این کشور افزایش داده است.

همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، توقف تمامی درگیری‌های جهان را در راستای تمرکز بر مبارزه با این ویروس خواستار شد

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: هیچ کشوری در جهان ضعیف‌تر از یمن وجود ندارد. اوضاع در عدن بسیار فاجعه بار است. امیدوارم جامعه جهانی همبستگی خودش را با ملت یمن نشان دهد.

این در حالی است که وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن نیز اعلام کرد کیت‌هایی که سازمان جهانی بهداشت برای تشخیص کرونا به این کشور فرستاده است، دقیق نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصف
۱۲:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خوب منتظرچی وچه هستیدوچرانمی زنیدیک لحظه تاخیر درجواب ومقابله به مثل سخت به ضررامت اسلامی وآزاده مردان دنیا است .درنگ جایزنیست وبزنیدومطمئن باشیدکه امت اسلامی منصف وتمام آزاده مردان کمک یارشمااست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تا آمریکا سرش به کرونا و آشوبهای اخیر گرمه بزنید پدر این سعودیهای نجس رو دربیارید
آخرین اخبار