اقامت مسافر و گردشگر در مراکز تفریحی ممنوع

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی چادر و اقامت مسافر و گردشگر در مراکز تفریحی و اقامتی استان ممنوع است.

اقامت مسافر و گردشگر در مراکز تفریحی و اقامتی ممنوعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد مبارزه با کرونا استان گفت: تمامی مراکز تفریحی، اقامتی، گردشگری، بوستان‌ها، بلوارها، فضا‌های سبز و مکان‌های خدماتی شهری و روستایی این استان را تعطیل اعلام کرد.

او افزود: هرگونه برپایی چادر و اقامت مسافر و گردشگر در این مراکز و اماکن ممنوع و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان این حوزه ضروری است.


بیشتر بخوانید: چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب نکنید


عباسی اضافه کرد: فرمانداران همزمان با تعطیلات هفته جاری می‌توانند با تشدید نظارت در پایگاه‌های ایست و بازرسی ورودی‌های شهرستان‌ها نسبت به کنترل جدی مسافران و جلوگیری از ورود افراد مشکوک اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رعایت جدی فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی و سایر مکان‌های عمومی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

او با اشاره به بازگشت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی به روال قبل، گفت: مدیران می‌توانند همچنان با دورکاری کارکنان و با اولویت جانبازان و معلولان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماران خاص و بانوان شیرده موافقت کنند.

عباسی افزود: آموزشگاه‌های آزاد و سایر مکان‌های عمومی می‌توانند علاوه بر رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، با یک چهارم ظرفیت خود فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.