اقامه نماز تظاهرکنندگان در مقابل نیرو‌های پلیس آمریکا

عده‌ای از تظاهرکنندگان مسلمان آمریکایی در مقابل نیروهای پلیس اقدام به اقامه نماز کردند و فریاد الله اکبر سر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی از تظاهرات مردمی در آمریکا در اعتراض به نژادپرستی در این کشور می‌گذرد. غروب روز دوشنبه به وقت آمریکا بود که یک مرد سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس سفیدپوست این کشور در شهر «ایندیاناپلیس» به طرز دلخراشی در خیابان خفه شد. این اتفاق هنگامی رخ داد که ماموران پلیس پس از دستبند زدن به دستان این مرد سیاه‌پوست او را روی کف خیابان خواباندند و سپس یکی از ماموران با قرار دادن زانوی خود روی گردن قربانی اقدام به خفه کردن وی کرد.


بیشتر بخوانید: لگدکوب پرچم آمریکا توسط شهروندان ایالت مینیسوتا آمریکا + فیلم


کشته شدن این مرد سیاه‌پوست موجی از اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا را رقم زد؛ اعتراضاتی که همه جامعه آمریکا از جمله سفیدپوستان را نیز به خیابان کشانده است. اما یکی از گروه‌هایی که در این اعتراضات حضور فعال دارد مسلمانان آمریکایی هستند. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گروهی از مسلمانان آمریکایی در حال اقامه نماز در خیابان دیده می‌شوند. آنها پس از اقامه نماز با سر دادن شعار‌های الله اکبر اعتراض خود را به نژادپرستی در این کشور نشان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
افرین چقدرمن بااین کلیپ اشک ریختم بحال خودمون که مسلمانیم قدراین مذهب گرانقدرو نداریم بعضیهامون چقدرغرق فرهنگ مبتذل وپوسبده غرب شدیم اونها فهمیدن راه نجات وخوشبختیشون دین اسلامه من به جرات قسم میخورم که امام زمان ( ع) ظهورکنندانهاسبقت گیرنده ترین کسانی خواهندبودکه به امام ایمان میارن وامامو را یاری میکنن،وادمهای نجومی بگیرو مفت خورخودمون مقابل امام صف ارایی خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عجیبه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینا از خیلی از ماها با ایمان ترند.
خیلی ایمان می خواد اونجا اینکارو بکنی.
آخرین اخبار