دست یار هلال احمری ها یاری گر بیماران خاص و نیازمندان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از مشارکت اعضا کانون‌های جوانان و دانشجویی هلال احمر در طرح دست یار و بسته بندی بسته‌های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به مشارکت و استقبال اعضای جوانان در فعالیت‌های بشر دوستانه و عام المنفعه در سراسر استان گفت: اعضای جوانان هلال احمر در شهرستان‌ها در پویش دست یار شرکت کردند.

او افزود: همچنین بسته‌های بهداشتی که از سوی معاونت داوطلبان در حال اجرا بود با مشارکت و همکاری اعضای جوانان، داوطلبان و امداگران جمعیت هلال احمر در تمام شهرستانی استان بین بیماران خاص و نیازمند در مراکز درمانی بیماری‌های خاص بسته بندی و توزیع شد.

حسینی بیان کرد: اعضا کانون‌های جوانان و دانشجویی بسیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در حوزه جمع‌آوری اقلام بهداشتی، بسته بندی و توزیع آن میان بیماران و نیازمندان با حوزه داوطلبان مشارکت داشتند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد عام المنفعه برخود وظیفه می‌داند از تمام توانش به منظور کاهش رنج و درد مردم استفاده کند و جوانان بشردوست هلال احمر یزد در این امر پیش قدم شده اند تا بتوانند خدمتی دیگر را به مردم انجام دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار