حمایت از پرستارانی که در شرایط بحرانی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: انتظار می‌رود پرستارانی که در شرایط بحرانی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند، معوقات کارانه و اضافه کار شان تسویه شده و به معیشت آن‌ها توجه جدی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمایت از پرستارانی که در شرایط بحرانی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنندمریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با قدر دانی از فعالیت‌های شبانه روزی کادر پرستاری از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برایمبارزه با ویروس کرونا، غربالگری و درمان گفت: انتظار می‌رود پرستارانی که در شرایط بحرانی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند، معوقات کارانه و اضافه کار شان تسویه شده و به معیشت آن‌ها توجه جدی شود.

او افزود: با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۶٠ نیروی پرستار و ۴٠ کمک پرستار در این مدت جذب شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در دانشگاه در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ ارائه داد و همچنین در ادامه جلسه معاون درمان و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه نیز گزارشی از آخرین اهم فعالیت‌های حوزه درمان و جامعه پرستاری در بحران کرونا در واحد‌های زیر مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه دادند و سایر اعضای هیات رییسه نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 با پیشنهاد معاون پرستاری وزات بهداشت پاویون‌های پرستاری مورد بازدید قرار گرفته و کمبود‌ها و نواقص با همکاری معاونت توسعه دانشگاه برطرف شود، موضوع پیشنهاد ردیف سوپروایزر کنترل عفونت به کارشناس پرستاری کنترل عفونت با نظر موافق به هیات امنای دانشگاه برای تصویب ارایه شود.

طرح اینترشیپی در بیمارستان‌های رازی و سینا با حضور دانشجویان داوطلب پرستاری سال آخر اجرایی شود و اعضای هیات علمی بالینی دانشکده پرستاری و مامایی نیز بر فعالیت این دانشجویان نظارت داشته باشند و حق الزحمه دانشجویان اینترشیب در کمیته دانشگاهی ستاد کرونا مصوب و اجرایی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار