گاف بزرگ اروپایی‌ها/ مربی کرونایی در کنار زمین مسابقه فوتبال

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا قبل از بازی این تیم مقابل تیم والنسیا به بیماری کرونا مبتلا شده بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار شد که هیچگونه مقررات بهداشتی برای جلوگیری از انتقال این ویروس وضع نشده بود.

بازی ۲ تیم فوتبال آتالانتا و والنسیا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی برگزار شده که گاسپرینی (سرمربی تیم فوتبال آتالانتا) مبتلا به ویروس کرونا بوده است. گاسپرینی در مصاحبه با نشریه گاتزا دلا اسپورت اقرار کرده که ۲ روز قبل از بازی علائمی مشکوک به کرونا داشته، اما مسئولان این تیم بدون توجه به علائم او، تمرینات تیم را با حضور این سرمربی برگزار کرده اند.

علاوه بر مسئولان تیم فوتبال آتالانتا، برگزار کنندگان لیگ قهرمانان اروپا هم بدون گرفتن کوچک‌ترین آزمایشی بازی ۲ تیم آتالانتا و والنسیا را پشت در‌های بسته برگزار کردند. پس از این بازی تعدادی از بازیکنان ۲ تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

اکنون که سرمربی تیم آتالانتا به بیماری خود اعتراف کرده، مسئولان باشگاه والنسیا نسبت به برگزاری این بازی اعتراض کردند. این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم آتالانتا پایان یافت که باعث صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات شد.

باید دید اعتراض والنسیایی‌ها تاثیری در نتیجه این بازی دارد یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دلیلی نداره نتیجه تغییر کنه