قیمت احتمالی کنسول Xbox Series X مایکروسافت

در این خبر با بررسی شرایط کنسول Xbox Series X مایکروسافت، قیمت احتمالی آن مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سالهاست که مایکروسافت در حال آماده‌سازی کاربران برای جدیدترین نسل کنسول‌های خود یعنی Xbox Series X است. این شرکت با درس گرفتن از اشتباهات خود در عرضه Xbox One توانسته است یک کنسول بسیار قدرتمند و جذاب خلق کند که به احتمال زیاد توجه بسیاری از گیمر‌ها را به خود جلب می‌کند.

با وجود این که ما اکنون اطلاعات مختلفی از طراحی دستگاه، بازی‌های آن و برنامه مایکروسافت برای عرضه Xbox Series X در دست داریم، هنوز قیمت آن را نمی‌دانیم. تا زمانی که این کنسول به صورت رسمی در تعطیلات سال جاری عرضه شود ما می‌توانیم حدس‌های زیادی در این زمینه بزنیم. این مسئله حداقل تا زمانی که مایکروسافت در استریم Xbox 20/20 از قیمت دستگاه مذکور پرده‌برداری کند ادامه خواهد داشت.

در ادامه سعی کرده‌ایم با بررسی بعضی شواهد و مشخصات دستگاه، قیمتی که به نظر ما معقول می‌آید را اعلام کنیم.


بیشتر بخوانید: نسخه اولیه Master Chief Collection اوایل ماه ژوئن به دست کاربران می‌رسد


قیمت احتمالی کنسول Xbox Series X مایکروسافت

بررسی علمکرد کنسول جدید ایکس‌باکس

ابتدا باید به عملکرد قول داده شده این دستگاه بپردازیم. به ما گفته شده است که کنسول جدید مایکروسافت قدرتمندترین دستگاه بازی خواهد بود که تاکنون ساخته شده است. در نتیجه نباید انتظار داشته باشیم دستگاهی با عملکردی بسیار سریع، قیمت کمی داشته باشد. فناوری جدید گرافیکی AMD RDNA 2 استفاده شده در این کنسول توانایی ارائه رزولوشن 4K را دارد.

بازخورد منفیِ قیمت بالا

در این میان باید به این مسئله نیز توجه کنیم که اگر قیمت کنسول آینده مایکروسافت بیش از ۶۰۰ دلار باشد، به احتمال زیاد بازخورد منفی از سوی گیمر‌ها خواهد گرفت. در نتیجه در بخش دوم باید این مسئله را بدانیم که مایکروسافت نمی‌تواند قیمت خیلی بالایی برای Xbox Series X طلب کند، زیرا ممکن است از رقیب خود، سونی عقب بیفتد.

با توجه به عوامل ذکر شده، حدس زده می‌شود که قیمت کنسول آینده مایکروسافت نباید بیشتر از ۵۰۰ دلار باشد. اگر بیشتر از این قیمت، برچسبی روی Xbox Series X دیده شود احتمالا کاربران بازخورد منفی از خود نشان خواهند داد و این به ضرر شرکت سازنده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار