آزادی ۳۰ زندایی در استان گیلان به برکت ماه کرامت

در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان گیلان به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،علیرضا یزدانی ،رئیس ستاد دیه گیلان امروز گفت: ماه رمضان امسال ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد با ۷ میلیارد تومان بدهکاری از زندان‌ها آزاد شدند.

اوافزود: ۳ میلیارد تومان از بدهی ۷ میلیارد تومانی این زندانیان را شکات بخشیدند، ۱ میلیارد تومان با کمک خیران و ستاد دیه گیلان تامین شد و ۳ میلیارد تومان بقیه را با حکم مرجع قضایی و پذیرش تقاضای اعسار زندانیان تقسیط کردند.

رئیس ستاد دیه گیلان  گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گیلان برگزار نشد.

رئیس ستاد دیه گیلان گفت: امسال حدود ۴ هزار خیر گیلانی، ۳۶۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

علیرضا یزدانی از آزادی ۴۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و افزود: این زندانیان ۱۷۵ میلیارد تومان بدهی داشتند که از این مبلغ ۶۳ میلیارد تومان را شکات بخشیدند، ۱۱ میلیارد تومان را خیران و ستاد دیه استان فراهم کردند، ۷۱۸ میلیون تومان را خانواده زندانیان تامین کردند و ۱۰۰ میلیون تومان باقیمانده را نزد مرجع قضایی تقسیط کردند.

او  از خیران گیلانی خواست کمک‌های خود را به حساب‌های ستاد دیه گیلان به شماره حساب ۰۱۰۵۴۵۱۶۱۷۰۶ بانک ملی و ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت و کارت بانکی به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ واریز کنند.

انتهای پیام /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.