بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با کرونا خدا حافظی کرد

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که بیمارستان معین کرونا بود به حالت پیش از کرونا بازگشت.

احمری رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:  با کنترل بیماری کرونا و کاهش بیماران پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا، خدمات این بیمارستان که از درمان بیماران مبتلا به سرطان به بیماران مبتلا به کرونا تغییر یافته بود به حالت پیش از کرونا بازگشت.

احمری افزود: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از ۱۷ خرداد ماه آماده پذیرش بیماران است و بیماران سرطانی می‌توانند خدمات خود را در این بیمارستان از سر بگیرند.

او اضافه کرد: این بیمارستان از حدود یک هفته پیش پذیرش بیمار کرونایی نداشته و همه بخش‌های آن برای از سرگیری خدمات درمانی ضدعفونی شده است.

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیان کرد: این ضدعفونی طبق استاندارد‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط پدافند هوایی ارتش در اراک انجام شد همچنین از تمام کادر درمانی درگیر کرونا نیز تست پی سی آر گرفته شده است

او ادامه داد: با توجه به کنترل بیماری کرونا و هماهنگی‌های به عمل آمده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک این بیمارستان دیگر بیمار مبتلا به کرونا پذیرش نخواهد کرد و بیماران مبتلا به سرطان این بیمارستان که در این مدت به بیمارستان امیر المومنین منتقل شده و آنجا خدمات می‌گرفتند به بیمارستان آیت الله خوانساری باز گردانده میشوند.

مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک مرکز تخصصی درمان بیماران سرطانی غرب کشور است که با شیوع کرونا و با تصمیم پدافند زیستی استان مرکزی به عنوان بیمارستان معین کرونا انتخاب شد و بیماران خودش را به بیمارستان‌های دیگر فرستاد و با فروکش کردن کرونا  به حالت پیش از کرونا برگشته است.

در بیمارستان آیت الله خوانساری علاوه بر درمان فوق تخصصی سرطان که شامل رادیوتراپی، شیمی درمانی، تست‌های تشخیصی آزمایشگاهی و تصویربرداری می‌شود خدماتی، چون اندوسکوپی، کلونوسکوپی، ماموگرافی و تشخیص زودهنگام سرطان هم به بیماران ارائه  می شود.

درمانگاه هاى سرطان و خون و سایر خدمات سرپایی تخصصی از جمله داخلى، عفونى، قلب و گوارش از دیگر خدمات بیمارستان آیت الله خوانساری است.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.