شیرکانی مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات به خانوارهای روستایی آسیب دیده از کرونا

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر از ارائه تسهیلات به روستائیان و عشایر آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر درباره ارائه تسهیلات به روستاییان و عشایر آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: در نخستین روز‌های شیوع ویروس، فرآیند‌های بیمه‌ای را تا حد امکان از حضوری به الکترونیک تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی امکان پذیر است و بیمه شدگان نیاز به مراجعه حضوری ندارند، افزود:  برای بیمه شدگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق نشده بودند حق بیمه خود را در موعد مقرر پرداخت کنند، مهلت ۲ ماهه دادیم.

شیرکانی گفت: یکی از اصلی‌ترین اقدامات صندوق، راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا به عنوان کانال ویژه برای ارتباط با جمعیت تحت پوشش صندوق در دوران شیوع ویروس بود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر تصریح کرد: در این طرح علاوه بر ارسال محتوا‌های آموزشی از جمعیت تحت پوشش صندوق خواسته شد تا در صورتی که از شیوع ویروس آسیب دیده اند به ما اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم که بر اساس مقررات صندوق برای خانوار‌هایی که درگیر این بیماری شده اند در چارچوب مقررات و ضوابط صندوق حمایت‌هایی را در نظر بگیریم که پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران از جمله این حمایت هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار