اطلاعیه ستاد خبری سهام عدالت در خصوص نحوه آگاهی مشمولان از وضعیت دارایی خود

دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی مطلع شوند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، ستاد خبری سهام عدالت در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام کرد: افرادی که برای ورود به سامانه سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند، باید با مراجعه به سایت www.samanese.ir اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
سهامداران شریف و عزیز ایران اسلامی.
با توجه به اطلاعیه‌های پیشین مبنی بر امکان دادوستد سهام عدالت و گذشت چندین سال از زمان واگذاری این سهام، برخی اطلاعات افراد مانند شماره حساب، شماره شبا و شماره تلفن همراه مشمولان سهام عدالت، نیاز به روز رسانی دارد.

در همین رابطه، افرادی که برای ورود به سامانه سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند، باید با مراجعه به سایت www.samanese.ir اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

خاطرنشان می‌شود: از روز دهم خرداد ۱۳۹۹، سهام ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت آزاد سازی شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران رقم بخورد.

تمام دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره‌مند شوند؛ از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون‌ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

همچنین بانک‌ها هم می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان، در بازار سرمایه اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آن‌ها واریز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهام عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام میخواستم بدونم چرا سهام من را صفر نشان میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ماهم چند بار به روز رسانی کردیم ولی هربار که میخواهیم لیست دارایی هارو توسایت ببینیم میگه کدملی وشماره همراه مطابقت نمیکنه لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اقا این سیستم سعدی ازاموقعی که را اندازی شد این اولی رو خودشون برداشتن....چون قیمت رو نشون میداد ولی این سعدی فقط تعدادسهام رو نشون میده تو سامانه عدالت واردمیشه میزنه سهام شما صفر میباشدچرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جریان اینه که اینا هم میخوان مردم رو که تماشاگرن و سهامی ندارن بیان توبورس به وسیله نوسانات فیک و تووخالی و بعضی ها که ماها باشیم فروختیم به بانک ندونیم وضعیت نرخ مثلا امروز چجورییاست که اگر اما برا خودشون درست نکنن و مردم طلبکارشون نشن که بعدا ماهانگیم بهشون چرا سهم هارو دراین تاریخ که کلی اومده روسهام ندادید و در کف قیمت فروختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سایت سهام عدالت بروز رسانی چی بکنیم .شماره تماسی داره که تغییر دادیم باز مشکل حل نشد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۶:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام چرا هیچکی جواب نمیده ماخواستارویرایش سهام عدالتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مسخره بازی در آوردن این سازمان سهام عدالت آقا من دو روز هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایتی که برای دیدن سهام عدالت معرفی کردن بشم همش پیام میده شماره همراه شما با شماره ملی مطابقت ندارد وارد سایت سهام عدالت هم شدم اطلاعات هم بروز کردم باز هم همین پیام میده کلافه شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقا ملت به روز رسانی کردند ولی با عدم تطابق کدملی و شماره تلفن مواجه می شوند این یه مشکل حاد هست به مسئولین اطلاع رسانی کنید مردم بیسواد نیستند که میرن سامانه به روز رسانی تلفن رو انجام میدن ولی در سایت سجام با مشکل مواجه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۸:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
زحمت کشیدن اینو گفتن، اینو که خود سایت هم اخطار میده که بروز رسانی کنید. مشکل اینجاست که بعد بروز رسانی هم چیزی حل نمیشه. باشگاه خبرنگاران لطفا پیگیری کنید این رو. مشکل خیلیاس
آخرین اخبار