شرکت بیش از ۶۰ هزار نفر در بخش الکترونیک جشنواره رضوی

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار و ۲۹۱ نفر در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در بخش الکترونیک شنواره رضوی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر هلاکویی سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

او افزود: تاکنون بیش از ۶۰ هزار و ۲۹۱ نفر در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در بخش الکترونیک این جشنواره شرکت کردند.

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان تصریح کرد: دو هزار و ۲۸۹ نفر در قالب نقاشی، ۵۷ نفر در قالب روزنامه کتاب، یک هزار و ۲۴۹ نفر در قالب داستانک نویسی، ۶۸۷ نفر در مسابقات چهار گزینه‌ای، ۵۸ نفر پویش کتابخوانی و دو هزار و ۹۱۱ نفر هم در پویش فردی شرکت کردند.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه ها، استان اصفهان همچون سال‌های گذشته با استقبال از دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش الکترونیک با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده است.

هلاکویی ابراز امیدواری کرد: تا پایان مهلت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیش بینی می‌شود در بخش الکترونیک، استان اصفهان به رکورد صد هزار شرکت کننده دست یابد که نخستین مسابقه به صورت مجازی با این تعداد شرکت کننده خواهد بود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.