رژیم صهیونیستی دست کم ۲۰ بار طی یک هفته حریم هوایی لبنان را نقض کرده است

وزارت دفاع لبنان اعلام کرد حریم هوایی این کشور طی یک هفته گذشته برای چندمین بار شاهد ورود پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع لبنان از نقض چند باره حریم هوایی این کشور در یک هفته اخیر از سوی پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری ملی لبنان روز دوشنبه گزارش داد یک هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی یک پرواز جاسوسی را بر فراز منطقه کوهستانی در مجاورت مرز لبنان و سوریه انجام داده است. هفته گذشته نیز وزارت دفاع لبنان اعلام کرد دست کم ۲۰ فروند جنگنده و هواپیمای بدون سرنشین صهیونیست طی هفت روز حریم هوایی این کشور را نقض کرده اند.

لبنان اقدامات جاسوسی رژیم صهیونیستی را نقض آشکار قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل در خصوص آتش بس در این کشور می‌داند.

پیشتر نیز ارتش لبنان با یک پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز شهرک میس الجبل در جنوب لبنان مقابله و آن را به ترک منطقه مجبور کرده بود.

چند ماه پیش نیز ارتش لبنان به یک پهپاد رژیم صهیونیستی که حریم هوایی این کشور را نقض کرده بود، شلیک کرد. این پهپاد اسرائیلی در آسمان منطقه "العدیسه" هدف قرار گرفته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار