مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، از تکمیل ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از امروز سه شنبه ۱۳ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: افرادی که در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند از امروز سه شنبه ۱۳ خرداد به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کنند.

او افزود: افرادی که از طریق پیامک ثبت نام انجام داده اند فرآیند ثبت نام را تکمیل و مدارک خود را بارگزاری کنند، برخی افراد نتوانسته اند ثبت نام را کامل کنند، از طریق پیامک درخواست بدهند و ثبت نام خود را کامل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: همچنین برای افرادی که در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند این امکان به وجود آمده که تا تاریخ ۱۵ خرداد با توجه به پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود وارد سامانه شده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

یادگاری اظهار داشت: هزار و ۶۳۲ واحد را برای این استان در نظر گرفته ایم و بالغ بر هزار و ۲۰۰ واحد تسهیلات بانکی در بافت‌های فرسوده شهری برای مالکانی که می‌خواهند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

او گفت: به ازای هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تسهیلات بانکی با بازپرداخت ۱۰ ساله داریم و برای خریداران فروش اقساطی ۱۰ ساله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار