افزایش پرواز های رشت _تهران از فرودگاه بین المللی سردار جنگل

پرواز‌های رفت و برگشت رشت – تهران از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،غلامرضا کریم آقایی،مدیرکل فرودگاه گیلان گفت:  پرواز‌های یادشده طی هفته گذشته ۳۰ پرواز بود که هم اکنون به ۳۶ سورتی پرواز افزایش یافته است.

او با بیان اینکه پرواز‌های یادشده از سوی شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و آسمان انجام می‌شود،افزود: پیش از کرونا تعداد ۱۰۲ سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می‌شد که اکنون و پس از بازگشت به روال عادی، پرواز‌های فرودگاه گیلان به ۹۰ سورتی در هفته رسیده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت : با آغاز شیوع بحران کرونا در گیلان به جز پرواز‌های ضروری به تقریب پرواز‌های مسافرتی توسط شرکت‌های هواپیمایی لغو شد.

غلامرضا کریم آقایی افزود: اگرچه در راستای شکستن حلقه شیوع کرونا اغلب پرواز‌ها از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو می‌شد، اما فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در تمام مدت آماده پذیرش پرواز و یاری رسانی در بحران و در واقع عملیاتی بود.

او گفت: با توجه به امکان لغو برخی پرواز‌ها بنا به صلاحدید شرکت‌های هواپیمایی توصیه می‌شود مسافران پیش از حضور در فرودگاه از طریق ۱۹۹ اطلاعات پروازی خویش را دریافت نمایند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه علت لغو پرواز‌ها تصمیم شرکت‌های هواپیمایی بوده است، گفت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی بصورت مستمر ضد عفونی می‌شود و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/عط

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.