آیت الله دری نجف آبادی:

منویات رهبری با همدلی و کار دلسوزانه برای نظام محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: منویات رهبر معظم انقلاب با همدلی و همراهی وکار دلسوزانه برای نظام محقق شود.

منویات رهبری با همدلی و کار دلسوزانه برای نظام محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی گفت: منویات رهبر معظم انقلاب با همدلی و همراهی وکار دلسوزانه برای نظام محقق شود.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین بر همت والا و تلاش مضاعف، برنامه‌ریزی دقیق، تامین منابع مالی تاکید کرد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم پس از برشمردن کار‌های انجام شده در مباحث اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به موضوع نژادپرستی در آمریکا اشاره کرد.

آقازاده افزود: در این روز‌های احساس می‌طلبد که در صحنه باشیم و در کنار مردم شعار ضد نژادپرستی سر بدهیم و از سیاه‌پوستان آمریکا همایت کنیم همان چیزی که بار‌ها امام را هم بر آن تاکید کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله، آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و برخی از مسئولان در مورد محرومیت زدایی و برنامه‌ریزی جهت پیشرفت و رفاه حال مردم در سال جهش تولید مطالبی بیان کردند.

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و با حضور آقازاده استاندار مرکزی و معاونین او و جمعی از مدیران با موضوع برنامه ریزی و زمانبندی کار‌ها و پروژه‌ها در سال جهش تولید تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.