صدور مجوز برای ۳ استان کشور برای خرید سیب زمینی گلستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان گفت: سازمان تعاون روستایی برای ۳ استان کشور دستور خرید سیب زمینی از کشاورزان گلستانی صادر کرد.

محمدرضا عباسی معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: برای تنظیم قیمت سیب زمینی استان، سازمان تعاون روستایی برای ۳ استان کشور دستور خرید سیب زمینی از کشاورزان گلستانی صادر کرد که از امروز اجرایی شد.

 عباسی اظهار کرد: استان‌های اصفهان، کرمان و خراسان رضوی بخشی از سیب زمینی استان را خریداری و در شبکه‌های توزیع داخل استان خود به فروش می‌رسانند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان افزود: همچنین،اتحادیه تعاون روستایی استان از محل صندوق حمایت از بخش کشاورزی که در اختیار سازمان جهاد کشاورزی گلستان است نقدینگی تامین کرده و در اختیار صنایع تبدیلی استان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

عباسی با بیان اینکه بر این اساس، این کارخانجات سیب زمینی را از داخل استان تامین می‌کنند،اضافه کرد: مقدمات بازگشایی مرز نیز برای صادر به کشور‌های آسیای میانه نیز در حال انجام است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان تاکید کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، هم کامیون‌ها کمتر تردد می‌کنند و هم میادین بار بسته است ،بنابراین بهتر است کشاورزان در برداشت سیب زمینی عجله نکنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.