بیش از ۵۰ عنوان محتوای فرهنگی و هنری طی دو ماهه آغازین سال در بخش‌های مختلف هنری در فضای مجازی متعلق به حوزه هنری استان زنجان تولید و منتشر شد.

تولید و انتشار بیش از ۵۰ عنوان محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر نعمتی رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: در ایامی که بیماری کرونا شرایط خاصی را در کشور و استان به وجود آورده است، حوزه هنری استان زنجان نیز با رعایت (پروتکل‌های بهداشتی) و در جهت پرهیز از گوشه‌گیری، افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و همبستگی همگام با دیگر نهاد‌های فرهنگی هنری استان با تولید و انتشار محتوای متفاوت در صف مقدم تولید برنامه‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی قرار گرفت.

او ادامه داد: حوزه هنری زنجان، رسالت خود و جامعه هنرمندان را در ایام شیوع بیماری کرونا و قرنطینگی و در راستای در خدمت بودن خویش برای جامعه و عموم مردم را با اتخاذ رویکرد تولید و انتشار محتوای هنری در فضای مجازی و با زبان هنر بیان کرد.

نعمتی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها در این ایام، گفت: با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، بستر و ظرفیت رسانه‌ای بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان و توزیع عادلانه محصولات بین عموم مردم در این فضا، فراهم شده است.

رییس حوزه هنری استان زنجان با یادآوری تعطیلی مراکز و برنامه‌های فرهنگی و هنری در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه تجمعی باعث شد که متولیان فرهنگ و هنر و جامعه هنرمندان اتحاد و انسجام ملی را در فضای مجازی به نمایش بگذارند.
 
نعمتی یاد آور شد: در این راستا در حوزه هنری استان زنجان نیز بیش از ۵۰ عنوان محتوای فرهنگی هنری در ۹۰ دقیقه در قالب شعرخوانی، خاطره‌گویی، خوانش داستان، تولید آثار نقاشی و پوستر در موضوعات مختلف از جمله؛ راه‌های پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا، هفته هنر انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، ماه مبارک رمضان و شب قدر، بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و همچنین گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل (ره) در فضای مجازی توسط هنرمندان استان و حوزه هنری زنجان تدوین و اجرا شد.

او افزود: محتوا‌های تولید شده در قالب‌های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس‌نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان، شعر و. در بیش از ۵۰۰ پیج اینستاگرامی، ۱۰۰ گروه و کانال تلگرامی و پایگاه‌های خبری و ... منتشر شده تحت بازدید کاربران مجازی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.