لزوم ساماندهی موسسات مردم نهاد در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: ساماندهی تشکل‌ها و موسسات مردم نهاد و فعالیت‌های تخصصی آن‌ها از برنامه‌های اصلی این اداره کل در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سیدهادی طباطبایی  مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: برای ایجاد وحدت رویه، پرهیز از موازی کاری، جلب اعتماد عمومی و همچنین نتیجه گیری مطلوب و بهتر در صدد ساماندهی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و موسسات مردمی استان از جمله موسسات اجتماعی و خیریه هستیم.

 طباطبایی  به دغدغه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد به خاطر داشتن همین دغدغه‌های اجتماعی و وجود پتانسیل خوب می‌توانند همواره به عنوان حلقه واصل دولت و مردم باشند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با قدردانی از مشارکت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های مختلف از جمله مقابله با کرونا اظهار کرد: برای مقابله با کرونا کار‌های اجتماعی زیاده انجام گرفت که بخش عمده‌ای از آن توسط سازمان‌های مردم نهاد به صورت مردمی بود.

در ادامه با حضور اعضای حاضر در جلسه در خصوص تاسیس یا تمدید فعالیت ۱۶ تشکل و سازمان مردم نهاد بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شد که در نهایت با تاسیس سه سازمان مردم نهاد استانی، تمدید فعالیت ۵ سازمان مردم نهاد استانی، ایجاد دفتر نمایندگی ۴ سازمان مردم نهاد ملی در استان و ثبت حقوقی و دریافت شناسه ملی ۴ سازمان مردم نهاد جوانان موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.