رئیس پلیس راه اردبیل:

تمهیدات ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته در اردبیل اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال تمهیدات ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات سه روز آخر هفته در اردبیل خبر داد و گفت: ۵۵ تیم خودرویی در نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی استان اردبیل استقرار خواهند یافت.

او افزود: تیم‌های هلال احمر، امداد و نجات و اورژانس در محور‌های مواصلاتی حضور خواهند داشت و به هموطنان و مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در این روز‌ها اعلام نشده است افزود: تردد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس حدفاصل ساعات ۱۲ تا ۲۴ شب روز جمعه ۱۶ خرداد ماه در این مسیر تردد انواع تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

سرهنگ صفوی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه در این ایام آرامش سفر و افزایش ایمنی عبور و مرور را با جدیت پیگیری می‌کنند، گفت: در کنار تلاش ماموران پلیس راه رانندگان باید به قوانین و مقررات پایبند بوده و پلیس را در تامین آرامش سفر، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.

او تصریح‌کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی نشده در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل، مراتب قبل از اعمال محدودیت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.