در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آموزش مهارت به ۳۰۰ هزار سرباز در سال ۹۹

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درباره‌ آموزش مهارت به سربازان ستاد کل نیرو‌های مسلح در سال ۹۹ توضیحاتی داد.

علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با قرارگاه مهارتی ستاد کل نیرو‌های مسلح برای تربیت سربازان همکاری داریم.

او با بیان اینکه مهارت آموزی به سربازان در تمامی استان‌های کشور دنبال می‌شود، گفت: تربیت ۳۰۰ هزار سرباز را امسال جزء اهداف خود قرار داده‌ایم.

اوسط هاشمی افزود: دوره سربازی را تبدیل به دوره مهارتی می‌کنیم، با این امید که بعد از ترک خدمت، سربازان به موفقیت حاصل از توانمندی‌های خود دست یابند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه یکی از شرکا های بزرگ ما پادگان‌ها هستند، ادامه داد: دوره‌های برگزار شده برای سربازان بستگی به علاقه آن‌ها دارد.

او با بیان اینکه ۶۵ رشته مهارتی وجود دارد که ذیل هر کدام دوره‌ها و حرفه‌های مختلف وجود دارد، افزود: همچنین دوره‌های برگزار شده بستگی به این دارد که نیرو‌های مسلح چطور هدایت مهارتی سربازان را ارزیابی کرده باشند.


بیشتربخوانید: آموزش مهارت آموزی ۶۵ درصد از سربازان در سال ۹۹


اوسط هاشمی بیان کرد: در چارچوب تقاضای نیرو‌های مسلح ما مهارت‌های لازم را به سربازان ارائه خواهیم داد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: بدون وجود مهارت نمی‌توانیم به پایداری و کیفیت مشاغل، کسب و کار، طرح‌ها و پروژه‌ها در تولید برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.چرابودجه اموزش مهارت سربازان رابه سازمان مربوطه نمی دهندویک سازمان موازی تشکیل میدهند.اصلا سربازی رالغوکنندوبودجه آنرابه سازمانهای آموزشی بدهند.معنی نداره یک ارگان نظامی بخواهدکاریک سازمان آموزشی راانجام دهدوصددرصد بی نتیجه هم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اول زبان انگليسي و عربي و ويندوز كه از همه كم خرج تر و واجبتره
آخرین اخبار