نوروزی: هر هفته از بازیکنان تست می‌گیریم/ فوتبال ورزش پر تماسی است

معاونت پزشکی باشگاه استقلال گفت: هر هفته از بازیکنان تست می‌گیریم، اما به هر حال فوتبال ورزش پر تماسی است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال گفت: مثل سایر تیم‌ها پروتکل را رعایت می‌کنیم و هر هفته از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم تا سلامت آن‌ها ارزیابی شود.

او افزود: ما در مرحله اول آزمایش pcr گرفتیم و خوشبختانه مشکلی نداشتیم و همه جواب‌ها منفی بود و تمامی دوستان به طور ویژه در کنار بازیکنان هستند و برای پیشگیری هر نوع کاری را انجام می‌دهند و هشدار و صحبت‌های لازم را انجام دادیم.

او ادامه داد: از فدراسیون پزشکی هم به تمرین آمدند و امروز هم تست دیگری گرفتیم و امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید.

نوروزی درباره تخفیف فدراسیون پزشکی برای هزینه‌های تست گفت: هر چقدر برای سلامت هزینه شود لازم خواهد بود، چرا که ورزشکاران سرمایه ملی هر باشگاهی هستند و هر چقدر هزینه شود ارزشمند است و مدیریت صلاح دید این کار‌ها انجام شود.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال افزود: تمامی بازیکنان مصدومیت هایشان رفع شده و مشکلی ندارند. دغدغه ما به خاطر این است که مدت زیادی بدون تمرین بودند و در منزل انفرادی تمرین می‌کردند. پس از این همه تعطیلات، مصدومیت‌های جزیی پیش بیاید، اما ما مصدومیت مهمی نداریم. مصدومیت‌ احتمال دارد برای هر بازیکنی رخ دهد چرا که بازیکن دو سه ماه تمرین نکرده و نیاز به هفته‌ها دارد تا عضلاتش قوی شود.

نوروزی بیان کرد: باشگاه تمام سعی خود را به کار گرفته، فوتبال ورزش پر تماسی است که باید رعایت بهداشت به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار