دهیاران بازوان توانمند دولت در محرومیت‌زدایی از روستا‌ها هستند

معاون عمرانی فرماندار مراغه با اشاره به نقش دهیاری‌ها در توسعه روستایی گفت: دهیاران با توجه به شناختی که از مشکلات روستا‌ها دارند در محرومیت زدایی، رفع مشکلات و نیز عمران روستا‌ها بازوان توانمند دولت هستند.

دهیاران بازوان توانمند دولت در محرومیت‌زدایی از روستا‌ها هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نقی مسکینی   معاون عمرانی فرماندار مراغه روز سه شنبه در همایش تخصصی دهیاران بخش مرکزی مراغه افزود: براین اساس، باید مشکلات مردم روستا‌ها از طریق دهیاری‌ها بازگو شده و ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز در راستای رسالت خدمت رسانی خود، به رسیدگی به این مطالبات هستند.

او اضافه کرد: شورا‌ها و دهیاران روستا‌های بخش مرکزی مراغه در طول یک سال اخیر، عملکرد قابل تقدیری در جلب مشارکت‌های مردمی برای همراهی در اجرای طرح‌های عمرانی داشته اند.

مسکینی به مشارکت مردمی در طرح‌های عمران روستایی اشاره کرد و افزود: اجرای پل زیرگذر شهید انتظاری در ورودی روستای داش آتان به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ عمرانی در حوزه روستایی با بهره گیری از مشارکت مناسب مردمی در حال اجراست.

حکیمه انتظاریمعاون برنامه ریزی فرماندار مراغه نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در روستا‌های بخش مرکزی در طول سال گذشته گفت: در این مدت، اهالی روستا‌های بخش مرکزی بیش از ۱۰ میلیارد تومان در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی مشارکت مردمی داشته اند.

او مشارکت مناسب مردمی زمینه ساز تسریع و تسهیل در روند اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و روستایی شده است.

او اضافه کرد: اجرای زیرگذر روستای داش آتان و تعریض پل روستای کهجوق و اجرای طرح جمع آوری پسماند‌های روستایی از جمله اقداماتی است که ب همت بخشداری در طول سال گذشته در بخش مرکزی این شهرستان انجام شده است.

مصطفی مجیدی بخشدار مرکزی مراغه نیز گفت: تلاش در جهت عمران و آبادی روستاها، رسالت دهیاران و بخشداری بوده و در این مسیر نیازمند همراهی روستاییان است.

او  افزود: توسعه روستا‌ها با حمایت و همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان ممکن بوده که در این راستا نیز دولت تدبیر و امید گام‌های موثری در کاهش دغدغه‌ها و رفع مشکلات مناطق روستایی برداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.