بهره‌برداری از ۲۰طرح برق رسانی در لرستان تا پایان شهریور ماه

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۲۰ طرح کلیدی برق رسانی در این استان تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۲۰ طرح کلیدی برق رسانی در این استان تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

"فریدون خودنیا" روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های لرستان با بیان اینکه این طرح‌ها در اجرای پروژه "الف ب ایران" به منظور شتاب بخشیدن به اجرای طرح‌های کلیدی صورت می‌گیرد، افزود: برای اجرای این طرح‌ها که بین ۲۰ تا ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارند ۲۳میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستا‌های پنج تا ده خانوار در این استان به صورت صد درصد انجام شده است، اظهار داشت: بجز یک روستا در شهرستان پلدختر و یک روستا در شهرستان خرم آباد که برای رق رسانی دارای معارض هستند، تمام روستا‌های بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق دار شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین گفت: ۲ نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد هفته جاری افتتاح شد و در یک ماه آینده نیز یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

خودنیا با بیان اینکه احداث نیروگاه‌های خورشیدی فرصت مناسبی برای درامدزایی مردم هستند اضافه کرد: نیروگاه‌های خورشیدی قابل نصب روی پشت بام منازل هستند و به ازای هر ده کیلووات تولید برق ماهیانه حدود سه میلیون درآمدزایی دارند.

او همچنین گفت: مطالبه شرکت توزیع برق لرستان از مشترکین به ۲۵۰ میلیارد تومان می‌رسد که ۱۱۰ میلیلارد تومان از آن مربوط به ادارات دولت است که در صورت عدم همکاری شهروندان و مسوولان ادارات در ارائه خدمات با مشکلات جدی روبرو می‌شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه برق اداراتی که بدهی خود را پرداخت نکنند از ابتدای تیرماه قطع می‌شود اظهار داشت: مردم نیز با پرداخت بدهی، شرکت توزیع نیروی برق را در ارتقاء خدمات و ارائه خدمات مطلوب و بهینه و یاری کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.