کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران به بخش سلامت اهر

فرماندار اهر در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، از کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران به بخش سلامت اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمودی فرماندار اهر گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا، خیران نیز در بخش‌های مختلف و به خصوص در بخش سلامت شهرستان اهر از کمک‌های خود دریغ نکرده اند که در این راستا بیش از ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و یا غیر نقدی که شامل لباس و ماسک درمان، مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و مواد غذایی می‌باشد کمک شده است.

او افزود: متأسفانه بعضی از شهروندان اهری آنگونه که باید و شاید نکات بهداشتی را در نظر نمی‌گیرند و در ایام تعطیل با مهمانی‌ها باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند که در تعطیلات عید فطر ۹ نفر از مبتلایان به کرونا در یک مجلس مهمانی بودند.

فرماندار اهر، گفت: بعضی از صنوف فعال نیز به نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اهمیت نمی‌دهند که از اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انتظار داریم در این زمینه به واحد‌های صنفی تذکرات لازم را بدهند و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی نسبت به پلمب آن‌ها اقدام کنند.

او همچنین از آماده شدن نقاهتگاه با ظرفیت ۳۰ نفر برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی در شهرستان اهر خبر داد.

فرماندار اهر، همچنین با اشاره به پیش رو بودن فصل تابستان و احتمال آتش سوزی‌ها در مراتع و جنگل خواستار آماده باش بودن ادارات خدمات رسان جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی با تجهیز امکانات شد.

او گفت: با توجه به حضور گردشگران در فصل تابستان در مناطق جنگلی و گردشگری لازم است تذکرات و هشدار‌های لازم برای جلوگیری از هرگونه آتش سوزی به گردشگران داده شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار