رحلت امام خمینی در پرتو ایمان به خدا و نهضت پربار حسینی بود

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اسلام آبادغرب گفت : ۱۴ خرداد یادآور رحلت جانگداز شخصیتی است که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی ناپذیر کاخ ظلم و ستم را فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاصلی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اسلام آبادغرب گفت : هر ساله ۱۴ خرداد ماه برای مردم عزتمند ایران اسلامی، ‎ ‎سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب‎ ‎محمدی است شخصیتی که ایران عزیز را با اندیشه ناب خود از فرو رفتن در ‏اندیشه‌های‎ ‎مادی گرایانه نجات داد و مستضعفان جهان را برای مبارزه، ‎ ‎مقاومت و پیروزی ‏در برابر ظلم استکبار و طاغوتیان امیدوار ساخت.

او گفت : بدون تردید اقتدار، عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی در تمام دنیا حاصل اقتدای مردم ایران به سیره امام خمینی ره معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

حاصلی افزود : ۱۴ خرداد ماه روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان به خدا در مقابل ظلم و فساد ایستاد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان ایران اسلامی به ارمغان آورد.

او افزود : حضرت امام خمینی ره یک حقیقت همیشه زنده است نام آن معمار کبیر پرچم این انقلاب، و راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است. امت امام و شاگردان او که از سرچشمه‌ی فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته‌اند، اکنون شاهد آنیم که با صدور انقلاب و اندیشه‌های امام به تمام دنیادباعث شده که ملتهای دیگر حتی ملتهای غیرمسلمان راه نجات خود را در تفکر انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته‌اند.

حاصلی گفت : امروز به برکت نهضت آن یگانه‌ی دوران، مسلمانان در همه‌جا بیدار شده و کاخ امپراطوریهای سلطه‌ی ظالمانه، رو به ویرانی نهاده است. ملت‌ها ارزش قیام ملی را دریافته و غلبه‌ی خون بر شمشیر را تجربه می‌کنند و همه در همه‌جا، چشم به ملت مقاوم ونستوه ایران دوخته‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار