اعتراض مردم هلند به نژادپرستی در آمریکا

 هزاران نفر از مردم هلند در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا در شهر لاهه تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  هزاران نفر از مردم هلند در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا و اروپا، در شهر لاهه تظاهرات کردند.

معترضین هلندی با تجمع در شهر لاهه ضمن رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، در مخالفت  با تبعیض نژادی شعار دادند.

اعتراض مردم هلند به نژادپرستی در آمریکا
در این تظاهرات گروه‌های مختلفی از جمله سازمان‌های اسلامی شرکت داشتند. سازمان دهندگان این تظاهرات در بیانیه‌ای هشدار دادند نژادپرستی و تبعیض نژادی در غرب به لحاظ اجتماعی در حال پذیرفته شدن است.

در این بیانیه آمده است آنچه تا دیروز غیرقابل تصور و غیر قابل بیان بود، اکنون به یک واقعیت تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
این غربیهای کثیف و منافق تو تظاهراتشون به هیچ وجه صادق نیستند. اگه واقعا مخالف نژادپرستی بودند علیه حکومتهای مزدور خودشون که بدون قید و شرط حامی سر سخت نژاد پرست ترین رژیم روی زمین یعنی رژیم صهیونیست اند تظاهرات میکردند ولی اگه با ذهنیت فاسد مردم غرب آشنا باشید میدونید که اینا صهیونیستها رو خدای خودشون میدونند. این سر و صداها هم یا برای خود نشون دادن و ادعای آزاد اندیش بودنه یا سر دعوای سیاسی با ترامپ تظاهرات می‌کنند و اگه یه لیبرال تو این اوضاع سر کار بود همگی خفه خون میگرفتند. در کل مردشون همشونو ببره از دموکرات و جمهوریخواه، لیبرال و محافظه کار
Canada
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه نزاد پرستی در حال افزایش است
ملت عقده های دورنی شون را سر بقیه خالی میکنند
در اکثر کشورها
آخرین اخبار