برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : ۱۹۴ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : روز شنبه، ۱۷ خردادماه دانش‌آموزان کلاس دوازدهم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل حوزه‌های امتحانی که از قبل مشخص شده حضور پیدا می‌کنند.

او به آمادگی ۱۹۴ حوزه در ۲۴ منطقه برای امتحانات اشاره و گفت : ۸۷ حوزه از این تعداد در شهر کرمانشاه الباقی در سایر شهرستان‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جلسات آموزشی در راستای ارائه راهنمایی‌های لازم به افرادی که باید در حوزه امتحانی حضور یابد داده شده است.

او با بیان اینکه مواد ضدعفونی در اختیار مدارس است، گفت: دستگاه‌های پدالی برای ضدعفونی کردن دست دانش‌آموزان در اختیار مدارس گذاشته‌ایم و حدود ۱۰ درصد هم ماسک و دستکش در اختیار حوزه‌ها قرار داده‌ایم تا به هر دلیلی اگر دانش‌آموز فراموش کرده بود که ماسک و دستکش همراه خود بیاورد، از آن‌ها استفاده کنند.

یزدان‌پناه ادامه داد: ارتش، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب و... در راستای برگزاری امتحاناتی سالم به کمک آموزش و پرورش استان آمده‌اند تا در طول این ایام بعد از هر جلسه امتحان محل حوزه امتحانی را ضدعفونی کنند.

او از خانواده‌ها خواست نگران حضور فرزندان در مدارس نباشند و افزود: روند برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کلاس نهم با توجه به دستورالعمل‌ها بهداشتی در حال اجرا است، والدین از حضور فرزندان در هنگام برگزاری امتحانات آرامش خاطر داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: مدارس مفاد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مد نظر انجام دهنددارند، الحمدالله تا این لحظه مشکل خاصی در حوزه‌های اجرایی گزارش نشده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار