انهدام باند توزیع مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در دلفان

رییس دادگستری دلفان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس دادگستری دلفان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

علی صفر بیرانوند  افزود: قاچاقچیان در قالب یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، این محموله را از استان‌های مرکزی بارگیری نمودند که به قصد توزیع در دلفان با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی ماموران اداره اطلاعات قبل از ورود به این شهرستان در عملیات موفق آمیز به دام افتاده و متلاشی شدند.

به گفته او تاکنون یک نفراز این باند دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده و سایر اعضای باند مذکور نیز شناسایی شده اند که بزودی جهت مجازات به دستگاه قضایی تحویل می‌شوند.

رییس دادگستری دلفان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر تاکیدکرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) دلفان مکان امنی برای باند‌های توزیع مواد مخدر نیست و ماموران اداره اطلاعات این شهرستان در دوسال گذشته عملکرد درخشانی دراین زمینه داشته اند لذا عاقبت قاچاقچیان به دام افتادن در چنگال قانون است و با آنان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۹ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار