وقتی رسانه‌های بیگانه کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند/کارکنان شرکتی اورژانس دزفول اخراج نشدند

انتشار اخبار کذب مبنی بر اخراج کارکنان شرکتی اورژانس شهرستان دزفول، سبب شد رسانه‌های بیگانه در بازار داغ شایعات جولان دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی روز‌های گذشته، اخباری مبنی بر اخراج ۳۸ نفر و در برخی رسانه‌ها ۴۵ نفر از کارکنان اورژانس دزفول در رسانه‌های محلی و فضای مجازی دست به دست شد، البته رسانه‌های بیگانه هم بیکار ننشستند و شعله آتش این شایعات را بیشتر کردند تا بتوانند اوضاع کشور را در روز‌های کرونایی نابسامان جلوه دهند.

اما واقعیت امر این است که کارکنان شرکتی اورژانس این شهرستان به منظور مطالبه حقوق معوقه خود، با حجت الاسلام و المسلمین قاضی امام جمعه دزفول و امید بن عباس فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند تا مطالبه بحق خود را با آن‌ها درمیان بگذارند.

یکی از کارکنان اورژانس به خبرنگار ما گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ما خواستند بخاطر مشکل مالی و نبود اعتبار، چندروز در محل کار حاضر نشویم، اما به این موضوع اعتراض کرده و پیگیر مشکل شدیم تا جلوی تعلیق و بیکاری خود را بگیریم، البته پس از چند روز خواستار حضور در محل کار شدند.

یکی دیگر از کارکنان اظهار داشت: باتوجه به اینکه در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و انجام وظیفه و خدمت به شهروندان در این روز‌های آلوده هستیم، اما حقوق بهمن و اسفندماه ۹۸ را چند روز پیش پرداخت کردند و تا به امروز ۲ ماه حقوق معوقه داریم، تنها خواهش ما این است که وزارت بهداشت اعتبار مورد نیاز را تامین نماید تا مشکل ما هرچه زودتر رفع شود.

به منظور پیگیری این مشکل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت‌وگو کردیم.

یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی شهرستان دزفول در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: تعدادی از نیرو‌های اورژانس این شهرستان به صورت شرکتی استخدام شده اند و در تامین منابع مالی مربوط به پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها با مشکلاتی مواجه شده ایم.

او افزود: بروز مشکل در تامین منابع مالی سبب تاخیر در پرداخت حقوق آن‌ها شد، اما هیچکدام از کارکنان بخاطر اعتراض در این خصوص اخراج نشده اند و همگی در محل کار خود حضور دارند، البته رفع مشکلات مالی و پرداخت حقوق آن‌ها بطور بطور جدی درحال پیگیری است و امیدواریم در روز‌های آتی بتوانیم حقوق آن‌ها را پرداخت نماییم.

این روز‌ها که ویروس کرونا گوشه گوشه دنیا را آلوده کرده است و مدافعان سلامت جان بر کف درحال خدمت رسانی در بیمارستان‌ها هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، شایسته است صدای مطالبات بحق آن‌ها شنیده شود و حقوقی که حاصل زحمات آنهاست با تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت پرداخت گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.