امام جمعه قم:

آمریکا بیش از پیش به سمت سرنگونی حرکت می‌کند

امام جمعه قم با اشاره به وضعیت داخلی آمریکا، گفت: آمریکای جنایتکار بیش از پیش به سمت سرنگونی خود حرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) آیت‌الله  سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیامی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت:با توجه به وضعیت داخلی آمریکا، بیش از گذشته  آمریکای جنایتکار به سمت افول و سرنگونی خودش حرکت می‌کند.

او در این پیام اضافه کرده است: انقلاب اسلامی وارد گام دوم خود شده و به اعتراف تحلیلگران بزرگ جهان مسیر روشنی را برای آینده خود ترسیم کرده است. انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تاریخ بوده و سرچشمه حیات تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

امام‌جمعه قم همچنین با اشاره به سالگرد رحلت امام (ره) اظهارکرد: امام راحل با مقاومت و هدایت‌های خود و با داشتن مرجعیت فقهی، فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و عبادی اسلام ناب را زنده کرد.

سعیدی گفت: امام راحل در عصر سرد حکومت‌های دین‌ستیز و بی‌رحم جهانی پرچم دین‌داری و استکبارستیزی را با تکیه‌بر حمایت از مستضعفان برافراشته نمود.

نماینده، ولی فقیه در قم عنوان کرد: در دامن انقلاب اسلامی مردم پاک‌طینت ایران انقلاب خود را بر اساس دین‌داری و خردورزی بنا کردند که حاصل آن تربیت انسان‌های بزرگی، چون سردار قاسم سلیمانی است.

او افزود: در این روز تاریخی باید به روح بلند تمام کفن پوشان حادثه ۱۵ خرداد و روز‌های بعد از آن درود بفرستیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار